söndag 29 september 2013

I går har jag badat bubbelbad med hundratals italienare


En halv vecka har gått, roligt har jag haft, trivs nog här i Italien men samtidigt kan jag inte vänta på att komma hem! Tänker i allafall njuta av den tiden jag har här. I går var vi på en nattklubb där de bara spelar punk och rock och sånt, så jag kunde sjunga med i nästan alla låtar. Dessutom hade de special night där i går, foam party, det var två skumkanoner som sprutade skum på oss och till sist var det bubblor ända till knäna. Det var nog pure happiness!
Har inte fotat så mycket som jag har velat, vet inte riktigt varför, har inte bara blivit av, men det är ju ännu 2,5 veckor kvar.
Och maten? Jag bara längtar efter att komma tillbaks till Finland, det är väl lite smak sak, men jag tycker massor om pasta som vi äter i Finland, men den Italienska, inte så speciellt god. Plus att vi äter pasta/pizza och vitt bröd varje dag, när jag kommer hem är jag en boll. Men i allafall, ha det så trevligt i kalla kalla Finland, här är det varmt och skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar