torsdag 27 februari 2014

Riemuraita

För en vecka sedan  ungefär gick jag på en liten loppisrunda för mig själv, hittade inte vad jag sökte efter men i stället blev jag förälskad i aarikkaburken här ovan. Har alltid tyckt mycket om rött och tänkt att i mitt kök ska jag ha mycket rött. Tycker denhär burken ser ut precis sådär som en burk som man ska förvara popcornsfrön i. Den var inte så hemskt billig denhär burken, 7 euro, jag vet inte vad den egentligen är värd? Riemuraita tror jag den heter, försökte googla lite men jag hittar nog inte så mycket. Nån som vet vad den kan ha för värde, är nyfiken på ifall jag gjorde ett fynd eller inte.
Den andra burken på bilden pysslade jag ihop av en gammal oreo-burk, där har jag mina besparingar inför klassresan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar