lördag 15 mars 2014

Ett foto per timmeish. Torsdag.

Morgonte där runt niotiden. Vaknade med 37,5 grader feber och rinnande näsa, så det behövdes. Jag brukar sällan vara sjuk och då jag är det så bryr jag mig inte så mycke. Dåligt, jag vet.

 Tiotiden åkte jag buss till Hellsingfors, soligtsoligt!

Var framme elva tiden och tåget startade klockan tolv. Marssade runt i lite affärer och väntade i solen på en bänk.

På tåget underhöll jag mig med korsord. 

 Framme i Åbo hos Linda, jag och Viivi, en finsk tjej jag inte kände från förut, väntade i hennes lägenhet. Lekte med kissorna, dethär är Sauron.

 Fyratiden stack vi iväg till doctor who sitzen tror jag, titta jag var utklädd till Amy Pond!

Förberedelser. Detta var ett helvete, så många lappar att klippa.

Linda blandade karamellfärg i snapsen.

 Pyntning på gång. Klockan sju började sitzen, tror jag.

 Vi bildade lag och skrev en liten synopsis för ett doctor who avsnitt av orden vi fick. Här är vårt, go Team Allonsy!

 Party på gång, här är Viivi, jag och Ira.

Håhhåhhåå Sandra och tejp är ingen bra kombination!
Handklovarna var också en succé, det är nog lättare att räkna upp dem som inte var fast i dem under kvällens lopp. 
Sen har jag inga bilder mer, hade väl för skojigt för att ha framme telefonen. Halv 6 somnade vi och mitt tåg gick klockan 8 nästa morgon. 1,5 h nattsömn! Men det var worth it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar