onsdag 12 mars 2014

Mutta kun katson sua mä olen tyttö hiljainen


Alltså jag har varit väldigt upptagen på den senaste tiden och då jag inte varit upptagen har jag inte orkat blogga. Därför har ni inte hört nånting av mig heller. Både förhandsuppgifter till skolor och slutarbete på gång, och så en massa små grejer att göra ännu där till och sen jobbet förståss. I dag har jag kanske hittat den perfekta avslutningsklänningen. Vi tvinnade runt i typ fem timmar i en massa affärer med Laura och Marie. Hittade också ett par helt psykoblommiga leggings, vet inte riktigt vad jag ska använda dem med men jag tänkte att det blir som härliga lazypants och dom kostade inget.
Vad har annat hänt? Jag har varit på fotomässa.
Sen har jag sett Gräset är mörkare på andra sidan, alltså den rekommenderar jag verkligen, så himla duktiga skådisar och så fint och välgjord. Den får en både att skratta och gråta, jag lovar!
I morgon då? Ska åka till Åbo på Doctor Who sitz med Linda. Blir mitt livs första sitz, det är ju helt spännande. Jag har dessutom satsat ganska mycket på min kostym, ska vara Amy Pond! Det ska ni få se sen! På fredagen blir det mediafest och Chanettes födelsedagsfir! Mycket party på en kort tid men det ska nog gå bra tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar