torsdag 19 december 2013

Efterlysning

Här är en av bilderna som Chanette fotade förra veckan, hon är duktig!

Men hörni hej, titta hit allihopa! Har en fotouppgift och har lovat lärarn att mina modeller ska vara folk som jag inte fotat tidigare eller som jag inte känner så bra. Har en helt megaawesome idé som kanske är den jag varit mest ivrig om hittills.

MEN, nu undrar jag om DU vill ställa upp som modell. 
Dethär ska jag göra huvudsakligen under jullovet har jag tänkt. Det färdiga materialet ska sedan vara minst 10 bilder, så det optimala skulle ju vara att ha tio olika modeller.
Om du är intresserad så är det bara att ta kontakt t.ex. här eller på facebook. Skulle bli superjätteglad om någon är intresserad, och det kommer på riktigt bli jätte spännande! Jag berättar mer om min idé sen åt den som kanske vill va med.

4 kommentarer:

  1. Du kan ju fota Charlie, honom känner du ju ont jättebra ennu! :p eller kanske de int får vara när du endå känner honom egentligen...?

    SvaraRadera
  2. Aww stop it you :3 Samat sant!

    SvaraRadera
  3. sv: nä men hon måste ju få vara mamma ledig lite förstås :/

    SvaraRadera