fredag 13 december 2013

Juleklappar

Tänkte göra en liten julklappsönskelista här på bloggen eftersom det lite känns som att det hör till här i bloggvärlden. Min önskelista blev ganska blå i år.
Fjällräven kånken photo insert - har jag länge tänkt på att skaffa, min kamera ryms inte ens in i min kameraväska mer så jag är tvungen att ha den tillsammans med alla andra grejer i väskan, då skulle det vara så mycket behändigare med denna

Urbanears plattan - ligger kanske högst upp på listan, mycket trevligare att lyssna på musik med bra hörlurar. Urbanears är dessutom snygga och man får dem i en massa fina färger, indigo är min favorit.

En badrock - denhär var dock lite i dyraste laget, men nåt i stil med den. Helst skulle jag vilja ha en i frotté tyg men det är så himla svårt att hitta en. Alla är fleece...

Djuret av Sandra Beijer - eller varför inte en prenumeration på noveller.

Fuji instax mini 25 - polaroid!:)

Inneskor - jag köpte ju nyligen springarskor från nike som jag är jätte nöjd med, till nästa behöver jag nånting lättare och tunnare att ha inne.

Och sen är ju presentkort alltid skoj, t.ex. till klädaffärer, teknikaffärer, massage o.s.v.

2 kommentarer:

  1. sku du kunna laga ett inlägg om hur dina kamerainställningar ser ut? me bilder o föklaringar?(:

    SvaraRadera
  2. eyy du är utmanad av mig :-))
    http://amandaalices.blogg.se/2013/december/utmanad.html

    SvaraRadera