fredag 17 januari 2014

Sandra of the day

Hej! Såhär såg jag ut idag! Tror faktiskt att allt är från H&M, både äldre och nyare plagg.

 Klänningen är ganska gammal men jag gillar den fortfarande på somrarna, tänkte att varför inte ha den under en tröja på vintern också? Här har ni detaljbild på mönstret

 Tycker massor om alla sorts blommor och rosetter osv. att ha i håret.

Och så favoritväskan som är just precis passlig storlek för min stora plånbok, en bok, mina plattan hörlurar och lite annat smått krafs. Denhär köpte jag i tiderna på accessorize.

I dag i skolan besökte vi tingsrätten, vi lyssnade på ett case om 6 somalier som blivit anklagade för att stjäla öl av ett par killar på tågstationen. Det var intressant att lyssna och alla 9 hade egna helt annorlunda versioner av situationen. Undrar hur det gick sen.

Annars så har jag planerat supergrejer inför sommarn med Linda idag, hoppashoppashoppas det blir av! Det är så ofta jag planerar grejor som sen glöms eller som man inte tar tag i i tid och så skiter det sig.

Måste såklart också dela med er min favoritlåt för tillfället. Får liksom en alldeles speciell känsla när jag lyssnar på den, lite sådär som när allting är helt jävla för bra så man bara vill skrika ut. Lite som att vara nykär. Den ska jag absolut ha på min bil cd sen när jag gör den. Här har ni låten i allafall:

2 kommentarer: